Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 16 czerwca 2013

Mele i Lila

















Zarówno Lila jak i Mele mają oczy absolutnie do wymiany. Oboje będą mieli brązowe, tak sądzę. Mele mógłby mieć ewentualnie ciemnoniebieskie. Pomyślę jeszcze. Lilka musi mieć też nowe włosy bo te są zbyt ciężkie ale chciałabym aby wyglądały podobnie. Ich starsza siostra, którą przyjedzie pod koniec lipca (już wiem) będzie miała zielone oczy i będzie podobna do Lilki tylko trochę większa więc dużej niespodzianki nie będzie. Będzie miała też krótkie włosy.
Mele może przybierać różne pozy. Jest taki słodki, te grube nóżki... i ten uśmiech :-)
Wyciągnęłam dziś tkaniny, z których mam uszyć coś dla Mele. No cóż. Jest już późno więc schowam je, tyle z mojego szycia.

Kończę i idę spać bo w nocy muszę kilka razy wstać do mojego prawdziwego "Mele" :-)

koronka

PS. Odblokowało się coś i mogę bez żadnego problemu odpowiadać na komentarze więc częściej będę to robić. Po prostu klikam odpowiedz i piszę, wcześniej było to niemożliwe. Dziwne.

22 komentarze:

  1. Such beautiful face!
    Lovely photos. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne rodzenstwo a Mele obledny bobasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki rozkoszniak i ta dupeczka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam bobasy z tymi grubymi nóżkami i dupeczkami :-)

      Usuń
  4. Lila ma przecudną sukienkę!

    Kiedy pokazałaś Mele na blogu, spędziłam chyba z godzinę szukając odpowiedzi na pytanie jakim rodzajem lalki jest i już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drufetko trzeba było po prostu zapytać, przecież to nie tajemnica :-) Jak zobaczyłam go gdzieś w necie to też spędziłam trochę czasu zanim znalazłam co i kto? :-) Wiedziałam, że muszę go mieć :-)

      Usuń
  5. wymiękłam na jego widok...już całkiem!:))
    Lila wygląda jak prawdziwa starsza siostra...taka poważna:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Lila jest przeszczęśliwą starszą siostrą ;-)

      Usuń
  6. Te laleczki są fantastyczne!!!! To pewnie droga przyjemność..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety droga... dla mnie bardzo ale nie można się im oprzeć :-)

      Usuń
  7. cudowne maleństwo :) Ślicznie razem wyglądają, jak prawdziwe rodzeństwo :) Wielkość Mele mnie powaliła...taki tyci..i te kształty haha. Przepiękna sukienka Lili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te laleczki!!! :> bardzo mi się podobają ;) i oczy też :) no ale rzecz gustu... jeszcze ma jedna sis dojechać? widzę kompletujesz rodzinkę :> na samym końcu pewnie będą rodzice hihi :>

    Koronko, a powiedz mi, zrobiłabyś zdjęcie tych laleczek np przy Twojej dłoni? bo one się wydają takie tycie, ale jak patrzę na proporcje z innymi rzeczami (typu miś) to jednak muszą być większe ;) no i nie chodzi mi o podanie wymiarów, tylko własnie fotkę przy ręce ( czy może przy Sebastianie) z czystej ciekawości, żeby moja wyobraźnia mogła jakoś pracować hehe ;)

    No apropos Sebastiana, to jeszcze biedna musisz wstawać? :/ ja od kilku miesięcy (nawet już nie pamiętam od kiedy) na szczęscie mam przespane noce (no sporadycznie zdarzają się pobudki - zęby idą) więc i Wam życzę przespanych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmarko, ja wiem dlaczego oczy Ci się podobają - bo są turkusowe :-) Tak, dojedzie jeszcze jedna siostra, nie mogę się doczekać! Rodzice są w dalekosiężnych planach, jak pospłacam te i jak znajdę odpowiednich.
      Zdjęcie na dłoni już zrobiłam, podsunęłaś mi świetny pomysł!
      Ja muszę bo wciąż karmię i On się budzi raz lub dwa, potem jeszcze raz nad ranem, nie jest łatwo :-) Zęby też idą do tego więc jeść nie bardzo chce. Fajnie, że Wy już śpicie całe noce :-)

      Usuń
  9. Słodki jest :) piękne te lalki :) Jak pierwszy raz zobaczyłam Lilę to te oczy mnie troszkę przerażały, ale im dłużej się z nimi zaznajamiam to mogę powiedzieć, że się w nich zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jej oczy nie wyglądają naturalnie dlatego chciałabym je wymienić na brązowe.

      Usuń
  10. Lekko przerażające są, bo wyglądają jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!