Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 27 marca 2011

Ozdoby Wielkanocne

Święta się zbliżają. W sumie nie planowałam szyć ozdób świątecznych na Wielkanoc ale jakoś mnie naszło wczoraj i uszyłam jajka. Poprzyczepiałam do wieńca, który na co dzień zdobi moja kuchnię. Całkiem mi się podoba, delikatnie pastelowo, tak jak lubię  :-)


Na lekko beżowej ścianie, biały wianek z pastelowymi jajami wygląda ślicznie :-), jak dla mnie oczywiście.


Do tego uszyłam serducho w królikiem. 


Razem tworzą zgrany duet.


Zarówno jajka jak i serducho to oczywiście szablon z książki Tone Finnanger "Crafting Springtime Gifts". Jak mnie znów "najdzie" to może jeszcze coś na święta uszyję.

Miłego popołudnia.

koronka



14 komentarzy:

  1. very nice!!
    congratulations!!
    hugs from Chile
    c@

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronko, oniemiałam. Czy mogę zamówić taki wianek u Ciebie??? Jest przecudowny. A ja cóż... matka czworokątna lubię ładne rzeczy, ale póki co kręcę się wokół mojego 5 ramienia - Arturka

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudowne te ozdoby ! Takie to delikatne, słodkie ! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :D:D
    http://pluszowypies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda! Wierz mi, ze idzie w 4 godziny, ale poprostu pierwszy raz zawsze taki jest. ;) W końcu nie sprzątam szaf na górze co tydzień i co tydzien nie myje okien, poprostu w każdym tygodniu coś exta i tym sposobem mam zawsze czysto. ;) Aha, i ja sprzątam bez wytchnienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świeżo i wiosennie, ślicznie to wygląda na tym tle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ☼Carolina Artesanías☼ - thank you :-)
    Matka Czworokątna - niestety nie mam już takich wianków, miałam tylko jeden i trochę go przerobiłam. I gratuluję!
    Myszko! Tak dokładnie, cukierkowo, pysznie, mniam ;-)
    Lady Rottweiler - dzięki, zaraz zajrzę do Ciebie.
    hurija - jak tylko ochota na sprzątanie mi przejdzie, pobiegnę czytać znów Twój post :-)
    Annasza, Aniu, fajnie że znów do mnie zajrzałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie pastelowe i świeże jak wiosenna trawka,
    naprawdę uroczę dzieło, wianuszek rzeczywiście uniwersalny, można go umaić w zależności od okazji, lubię do Ciebie zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki ten wianuszek! A serduszko z króliczkiem przefajne!
    Ja nie mogłam przestać o tym sprzątaniu myśleć :) I dziś jak tylko zjadłam śniadanie wzięłam się za porządki :) Na pierwszy ogień poszły dwie komody z ciuchami Zosi i szafa Igora.Napewno to sprzątanie nie zajmie mi 4 godzin,wątpię czy 4 dni mi starczą:) A teraz mi się jeszcze jajeczek zachciało:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, takie delikatne a zarazem pełne wyrazu :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dopisałam kto pozdrawia :)
    Jutka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękno dla oczu, radość dla duszy - to właśnie swoje dzieła do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!